Przejdź do głównej zawartości

Skojarzenia

Linia lotnicza Norwegian reklamuje szwedzkim odbiorcom promocyjne ceny biletów do różnych miast Europy za pomocą sympatycznych obrazków. Zaintrygowało mnie, jak zilustrowano Warszawę:


(Prawdę mówiąc chciałam zamieścić zdjęcie plakatu, zobaczywszy który po raz pierwszy miałam okazję zostać zaintrygowana. Niestety, zanim zdążyłam zrobić owo zdjęcie, został zastąpiony przez plakat wyborczy nawołujący do głosowania za otwartą i tolerancyjną Unią Europejską. Musiałam więc zadowolić się podkradzeniem obrazka ze strony Norwegiana.)

Komentarze

lotta7 pisze…
A mi najbardziej podoba się Budapeszt, choć mi kojarzy się zupełnie inaczej :). A z Warszawą pewnie chodzi o to, że my tacy wysportowani... ekhem
Dlaczego Szwedom kojarzy się z Warszawą właśnie kobieta z hantlem...?
martencja pisze…
Filipie, to jest właśnie moje pytanie, na które, jak dotąd, nie udało mi się znaleźć odpowiedzi (mimo połączonych wysiłków Mojej Sista, mojej współlokatorki i moich).

A skojarzenie budapesztańskie odnosi się zapewne do ich term.

M.
Kolleander pisze…
Długo się musiałam zastanawiać, zanim dojrzałam co ona tam właściwie trzyma. No tak, dlaczego KOBIETA? Feministycznie!

Tak czy owak do Warszawy najtaniej:>
ewa pisze…
a może oni coś wiedzą na temat kolejnej letniej olimpiady, czego my nie wiemy?;) jak już będą te stadiony, drogi, połączenia lotnicze, itd. to czemu ograniczać się do piłki nożnej;)

a pan z Dubrovnika je hotdoga i co w tym chorwackiego?
martencja pisze…
Może autor plakatu był kiedyś w Dubrowniku i jadł tam dobre hot-dogi, i teraz mu się kojarzy.

Ciekawa teoria z tą olimpiadą, choć nie wiem, dlaczego akurat szwedzkie agencje reklamowe miałyby o tym wiedzieć pierwsze. Ale, co ja tam wiem na temat świata reklamy, tudzież olimpiad!

Moje podejrzenia co do tych skojarzeń idą w następującym kierunku: hantle - typowy wygląd typowego przedstawiciela naszego narodu, jakiego można napotkać w Szwecji (niestety, niestety...!), kobieta - żeby mimo wszystko było miło i potencjalny podróżnik się nie zniechęcił/przestraszył.

Olle, zmartwię Cię, ale promocja na bilety do Warszawy już się niestety skończyła i nawet ze strony Norwegiana ten obrazek zniknął!

M.