Przejdź do głównej zawartości

Magnolie


Duma mojej Mamy-ogrodniczki:)

Komentarze

ewa pisze…
piękne, piękne, sama widziałam:)
Hmm... mam takie półmetrowe drzewko w ogródku, ale za Chiny Ludowe nie chce kwitnąć. Jak Twoja Mama im przetłumaczyła, żeby kwitły...? :3
martencja pisze…
Mama says: "Trochę podkarmiam nawozem do magnolii i dużo patrzę:)" Poza tym uściśla, że magnolia ma 2 metry, 7 lat i od początku kwitnie.

Od siebie dodam jeszcze, że moja Mama ma po prostu, jak to mówią Szwedzi, zielone palce. Czyli talent do zielska:)

M.
ewa pisze…
Zawsze można użyć bardziej drastycznych metod i np.pokazać drzewku zdjęcie ze Śląska mówiąc "jeśli szybko nie zakwitniesz, skończysz tak jak one"...:> Inspired by "Dobry Omen":)
martencja pisze…
Poza tym, nie jest powiedziane, JAK moja Mama patrzy na te kwiaty. Może to jest wyjątkowo złowieszcze spojrzenie...;>

M.
Może rzeczywiście trzeba zademonstrować, co się dzieje z niegrzecznymi magnoliami, które nie chcą kwitnąć...