Przejdź do głównej zawartości

Skrzydła


Tematyka lotnicza jest ostatnio wyjątkowo aktualna, więc i ja się przyłączę, przypominając Czytaczom, czego nie powinno się robić w czasie podróży samolotem. Jeżeli o mnie chodzi, to nie zdarzyło mi się jak dotąd, żeby kusiło mnie złamać ten zakaz.


Disclaimer: Bynajmniej nie wyśmiewam się z lotniczych reguł bezpieczeństwa i wiem, czemu służy powyższy zakaz. Po prostu jak człowiek siada w samolocie, wygląda przez okno i widzi coś takiego na skrzydle, to pierwszą reakcją jest pewne zaskoczenie:)

Komentarze

Kuba pisze…
Leciałaś airbusem; na boeingach jest znacznie ciekawszy językowo napis "No step aft".
martencja pisze…
Pewnie miało być "after", ale ktoś, kto malował napis, się potknął i spadł ze skrzydła nie dokończywszy;)

M.
Kuba pisze…
Nie, "aft" oznacza "w stronę rufy". Tu wychodzi morski heritage lotnictwa.
martencja pisze…
E tam, moje wytłumaczenie jest ciekawsze;)!

M.